Nytt till akvariet!



(tidsinställt inlägg)



Jag tycker om snäckor. Och när vi var i Spanien förra hösten hittade jag en superfin som jag ville ha. Dock var den ganska dyr. När jag tillslut bestämde mej för att slå till hittade jag såklart inte den affären som hade snäckan. Typiskt. En ledsen Emelie fick åka hem. MEN!.... gissa vad? Nu iår hittade jag en snarlik på bryggan för 50 spänn. Och det var REA i den butiken, halva priset! Så jag gav 25 kronor. Jag måste erkänna att jag blivit grym på att fynda saker! Och helvete så nöjd man är efteråt da!





Nu ligger den i akvariet tillsammans med en hög andra snäckor.
Får se hur glad jag blir när det börjar växa alger på den... hmm.







Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin