Ooo...nsdag!





Hejsan svejsan! Imorses tog jag sandaler på fossingarna och drog en tröja över armarna. Det var lite höstig och kyligt i luften men solen sken och värmde upp mej. Underbart tänkte jag! Sen skulle jag hem... och då regna de såklart! Underbart!, tänkte jag igen. Fast nu med en helt annan tolkning av samma ord. Jaja, vad är väl en bal på slottet? R skulle ha jobbat ikväll och jag skulle gått dit och käkat med mina päron. Men... ja det regnar. Så nu ska dom inte ha öppet. Jahaa. Flög en tanke om att kanske bjuda hem "di äldre" på lite burgare istället. Ja vi får se.

Det mullrar i kanterna. Och det ser ganska så mörkt ut på himlen.
Vilken underbar onsdag!  









Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin