Semester = SLUT!





Hej hörrni!  Det är 1 augusti. Stekhett ute. Och varför var inte hela juli sånhär? Jahaa... Nu är semestern slut. Det var fan absurt när klockan ringde vid 07 och R gick till jobbet. Hur fort kan 4 veckor gå? Tydligen jätte fort. Imorgon ska jag på möte med mitt nya jobb... spännande! Nu hoppas jag att vi kommer igång fort! Nu får hela den här hemma-fru-leken vara slut! Sådeså.


Igår var det en händelserik dag!

 Vi fyndade en vhs (med inbyggd dvd) för 60 spänn!
 Vi åt en jävligt go kantarellsmörgås till lunch
 Vi köpte 2 nya fulsöta fiskar
 Vi badade för första gången iår
 och bebisen tittade äntligen ut!!


Jo minsann, igår fick R's bror och K en liten dotter som vi är såååå nyfikna på att få träffa!♥ Jag älskar bebisar, dom är världens sötaste! Jag skulle önska att mina egna barn var bebisar i minst 2-3 år. Sen kan dom börja växa... ;) Grattis iaf till C&K!!

Men vi började dagen med att fynda en vhs-spelare hos R's pappa på loppis. 60 spänn! Och då var det inbyggd dvd oxå! Helt stört billigt faktiskt. Och så fick vi med oss en påse kantareller hem. Det blev en väldigt god lunch!

Vi kände oss lite ledsna för att det var sista semesterdagen så vi åkte till Zoo och köpte 2 slöjstjärtar. Och då blev vi genast glada! För dom är nämligen väldigt fulsöta... hihi. Bild kommer sen. När dom var isläppta och klara tog vi cyklarna till båtgår'n och doppade oss i ett förvånansvärt varmt vatten! Hoho! Päronen och Enza var med. Så roligt att bada med vovvar! Åh♥









Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin