Fredag 12 augusti 2011




Hej härliga fredag! Det känns att man börjat andas höst nu. Det en kyligare, friskare luft som dragit in. Ganska uppiggande faktiskt. Så länge solen gör oss sällskap så är jag nöjd! Jag började min dag kl 06.20. Man blir så förbannad när klockan ringer. Men jag snoozade såklart. Man får alltid snooza en gång. Sen stack jag till jobbet. Och gissa vad jag gjorde på jobbet? TVÄTTTADE FÖNSTER! Åååh, jag som tyckte jag fick nog igår. Tydligen inte ;) Handlade efter jobbet och när jag slängt i mej lite mat satte jag klorna i städgrejerna även hemma. Vi får besök ikväll av T&J och C&K (och lilla L såklart). Vi ska ha en liten mysig kräftskiva. Mums!

Men, först ut är förstås fredagsfika♥










Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin