Aaaooo!



(tidsinställt inlägg,
eftersom jag är på jobbet ni vet ;)




Jag tror att vi äntligen är överrens om rasen på våran framtida kärlek♥ Det är en vovve jag beundrat länge och läst mycket om, men aldrig riktigt vågat släppa in. Men nu har jag hittat en underbar sida med underbara vovvar och en underbar logik i uppfostran. Jag är kär! Om livet var fyllt av rosa moln så skulle vi åka raka vägen och hämta hem en imorn. Men vi får lugna oss lite. Ja lite alltså




Dessa underbara vovsingar är lånade --> 
HÄR <-- ifrån!
Det är en ras som kräver otroligt mycket kärlek (som alla djur!) och förståelse för att fungera i vårt samhälle. Jag tror den passar min personlighet perfekt. Det bara känns rätt! Dessutom finns Malamuten med på ett hörn i historien... oxå underbara som få!







Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin