Måndagen




Seg start på dagen. Fast det gick naturligtvis bra på jobbet. När man väl kom dit  Jag tyckte om måndagar förr. Då var jag alltid ledig. Nu är jag precis som alla andra... död åt dagen efter helg. Nej så farligt är det nog inte. Jag är kanske extra bitter eftersom det här bara är ännu en måndag med dubbeljobb för min sambo. Men jag fick ett sms nyss om att han kanske inte blir alltför sen iaf.

Det är en underbar sensommarkväll. Ja okej, sensommar/höst-kväll.... Solen skiner som bara den. Jag borde verkligen gå ut en promenad. Jag borde alltså. Att gå upp ur soffan, byta om från mjukisbyxor till något mer utomhus-lämpligt och börja traska, det är en annan femma det



Åh så söt man kan vara då!♥



 Ps. Fick nys om att det finns alldeles nyfödda valpar... tror ni det kliar i fingrarna eller? ;) Haha, fast det går ju inte i detta nu såklart. Men förhoppningsvis kanske vi kan få till ett besök innan valparna flyttar hemifrån. Har ändå pratat om att åka dit och hälsa på rasen!









Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin