Wedding Toast





Heeeej  Jag balla ur totalt igår och bröt mitt löfte om att vi skulle höras innan jobb. Men helt plötsligt kändes så fel att åka iväg och arbeta på en lördag! När alla andra är lediga... så jag gosade ner mej i sängen tillsammans med hjärtat innan det var dags att ge sig iväg kl 15.00. Jag var allt lite pirrig, trots allt nästan 1 år sedan jag jobbade med detta. Men det gick jätte bra och inget alls att vara nervig för såklart  Det var ett äldre gulligt par som gifte sig och hade festen uppe på Kinnekulle. Jätte fint ställe och vädret klarnade ju upp och blev underbart för en bröllopsdag!

Vaknade något seg idag men fick tillsut ett ryck och städade hela badrummet skinande rent. Nu är T&J på väg hit för en liten fikastund och sedan blir det bara massa mys resten av dagen/kvällen♥




foto: google.com












Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin