You're on my mind





Och priset för kanske världens mest omtänksammaste flickvän går till.... tadaa - MEJ!  Nu längtar jag efter min man! Jag har iofs hållt mej sysselsatt. Jag har både städat köket grundligt och passat på att arbetat lite hemifrån. Det enda jag inte gjort är att ringa min vän M och det skäms jag för. Förlåt gumman, imorn - jag svär!! 

Det står 2 kalla i kylen och väntar. Och så choklad såklart! (Finnar eller inte finnar - doesn't matter, tonight is the night!) Dessutom satte pysslar-fingrarna igång så jag gjorde ett litet kärlekskort utav bara farten  Och just de ja, fjärde säsongen av Grey's Anatomy är nertankad och klar! Jamen gud, guldkväll♥













Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin