1 December



Och så var vi äntligen inne i december. Nu undrar hela landet vart snön håller hus?! Ja det behöver ju inte komma värsta snöstormen under natten, eftersom vi ska åka till Göteborg imorn. Men nästa vecka tycker jag det är rimligt att vi får vitt på backen. Herregud, jag förstår inte er som inte vill ha snö! Snön hör ju till och ger den ultimata julfeelingen. Förra året hade det redan kommit ett stort lass vid det här laget. Men ingen idé att bli orolig än... som sagt, 1 december idag :)


Jag har öppnat första luckan på traditionella julkalendern. R fick en chokladis av mej. Lite mys faktiskt att hålla på barnasinnet ;) Undra vad det är för nåt på tv iår? Äh, jag kommer ändå inte komma ihåg att se på den :P

Sitter i soffan just nu med tekopp och rostade mackor. Tänker ta en frukost- (eeh... brunch?) paus nu nämligen och kika på ett VD-avsnitt. Älskar att krypa ihop i soffan med filt, tända ljus och nåt gott att äta... haha. Nackdelen med serier på dvd/datorn är att man har så jäkla svårt för att sluta kolla, när man väl börjat. Men nu blir det verkligen bara ett avsnitt! Jag ska återgå till arbetet efteråt.

Later!

 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin