Bitter?



Hejsan svejsan! Jag är en dålig bloggerska just nu. Jo, jag känner det. Men det är lite torrt på både humörskalan och idéverksamheten. But don't worry, I'll be fine ;) Det är såhär att jag påverkas extremt mycket av vädret. Och vet ni hur glad man blir av att det bara är grått, blåsigt, regnigt och inte speciellt kallt utomhus, endast två veckor kvar till julafton? Nä precis. Dessutom har jag problem med juklapp till min grabb. Fan, hade en perfekt plan i huvudet men nu vet jag inte längre. Beställningsvara oxå. Hinner säkert inte ens få den till jul. Åååååååh!! Skulle behövt den där Thailands-semestern nu istället för att skingra tankarna och samla ny kraft.

Hur som helst, jag måste iväg på ett ärende kl 15.00. Vi har ju ingen bil förtillfället, så det innebär att jag måste gå. Och eftersom det är storm ute ser jag verkligen fram emot detta. Kling. Förhoppningsvis ska vi även simma i eftermiddag. Vi hörs hörrni. Take care!


Mycket julinspiration man får när det är en grön gräsmatta utanför fönstret...





Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin