Breakfast at Tiffanys







Nja okej, inte frukost. Snarare frukost x2. Jag steg upp i ottan idag, tillsammans med sambo♥ Då åt jag frukost nr 1. Knäcke + leverpastej! Mmmm! Sen spenderade jag lite tid i badrummet och skrapade bort det gamla nagellacket. Har iofs köpt ny remover som är supersnabb (?)... kanske kan den rå på glitter-dustet?

Anywho, på min promenad bort till kiropraktorn konstaterade jag en gång för alla att kärringar... ja, dom är faktiskt just KÄRRINGAR! Jag mötte en jävla sådan oxå. På en bro. Jag kom från ena hållet, kärringen och hennes väninna från andra. Dom går brevid varann och det finns bara plats för två i sidled. Tror ni hon närmast mig flyttar sig? Nej. Man kunde riktigt se att hon tänkte "Nähe du lilla gumman, nu går faktiskt jag här." Alltså, fan. Sånt gör mig såååå förbannad! Flytta på dig kärringjävel, ville jag skrika! Men det gjorde jag ju inte såklart. Fast jag sa det tyst när dom gått förbi.


När jag kom hem igen kurade jag upp mig i soffan med varm choklad och mina egenbakade biscotti. Det blev alltså frukost nr 2. Om ett par timmar ska jag iväg och möta upp min darling efter jobbet. Vi ska ta ett kik på stan. Ikväll förutspår jag dock bara massa mys! God mat och bra film. Igår kollade vi på en omtalad rulle. Men det var en konstig film med ett konstigt slut. Jag gillar inte konstiga saker just nu.



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin