Det snöar!!





Ja det gör det faktiskt!! Tjohooooo!! Ganska så upplyftade för en annars ganska tråkig dag... Än så länge. Ja jag vet. Vi sa mys-hela-veckan igår. Men verkligheten är inte sån. You know that.

Gårdagen var dock mys. Väldigt mycket. Mötet gick bra och promenaden var härlig. Mötte ett sånt där gammalt par med liten näbbgädda igår i spåret. Gissa vad dom gjorde? Det klassiska såklart. Gick in en bit i skogen medans vi passerade och sen ut på vägen igen. Alltså fy fan. Man skrattar ju bara. Vad tror dom eller? Att våran schäfer ska käka upp deras westie? Snälla.

Nåja, vi ska nog få ut lite mys utav den här dagen oxå. I eftermiddag ska vi ju simma! Äntligen! Och jag ska faktiskt gå en runda idag med. Hurtbullen är på g ;) Det som drar ner energin är allt strul kring våran bil. Det är ju en del saker som behöver bytas ut på den. Meca i stan upptäckte detta och för att laga hela skiten med material ska dom ha femsiffrigt.... Eeeh nej. Det finns liksom inte på kartan just nu. Sen dess har vi försökt lösa det på ett humanare sätt, men det verkar aldrig vilja gå vägen. Vi får hoppas det ordnar sig. Man vet ju att det är en kostnad med bil, dock alltid precis lika tråkigt när något måste repareras :P Ja och dessutom har vi ju inte haft den hemma på två veckor heller. Sååå, ganska trött på allting och det enda jag vill är bara att ha hem min bil igen!



Igårkväll, 16-ish, himlen var fantastisk!




Ps. Nu har det slutat snöa. PERFECT!!




Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin