Jag har bakat in fredagen!



Ja förstår ni. Idag har jag bakat biscotti för första gången i mitt liv. Det gick ganska bra. R's reaktion när han kom hem var rörande: "Men det ser ju verkligen ut som riktiga biscottis"... eeh ja, det var det som var tanken liksom ;) Hahaha, vilket förtroende. Men han menade givetvis inte så


Förmiddagen spenderade jag på stan med min mor. Vi farde runt på lite ärenden och sen gjorde vi kvällens handling. Mysigt. Jag önskar verkligen jag hade min kära syster lite närmare, så att vi oxå kunde umgås sådär spontant... I miss her♥  Fredagsfikade såklart på mina nybakade biscottis och läste Klick! :) Vad vore en fredag utan detta? Hihi ;) Efteråt föll vi in i ett långt samtal och pratade om allt som hör livet till. Vem har sagt att det är lätt att vara 25? Det är en ganska jobbig period känslomässigt just nu. Vet inte riktigt vilken sida man ska stå på. Hur som helst klarnade en del saker ikväll och vi får se hur det blir med framtiden. Jag är så evigt tacksam att både jag och min livskamrat iaf väljer samma sida. Oss♥ Det finns ingenting i livet som är viktigare än vårat liv tillsammans. Ingen framgång eller karriär. Inga pengar i världen eller "vi ska fan visa dom".... Jag vet att ni inte fattar nåt. Och det är inte meningen heller. Jag delar inte hela mej själv här. Men jag kan förklara. Någon dag...





Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin