Julafton & Juldag till ända




Hej underbara ni!
Har precis avslutat juldagen! I år blev det trevligt, roligt och mysigt på hemmaplan. Syster + man, M, tacopaj, vin, spel, tjatter, skratt... väldigt fin kväll helt enkelt♥

Något mer fint är min julafton. Vi hade lika mys som man förväntas ha denna dag på året. Bra klappar från tomten, god mat och umgänge med familj och släkt. Det är trevligt med gemenskap. Att alla träffas och myser på ett och samma ställe. Vi avslutade hemma hos mina päron i Fillan. Något som min sambo väldigt gärna ville. Det finns ett lugn och ro där ute som är svårt att uppnå på annat håll. Det tackar vi för. Dessutom är det en fröjd för ögat när Bumban ska öppna sina julklappar... :P










Känns konstigt att det redan är Annandagen imorgon. Fast inte konstigare än i lördags när det faktiskt var julafton. Den dära känslan kom aldrig ikapp liksom... ingen jul utan snö. Jag står fast vid det. Hur som helst, blir en mysig dag imogon med (ja det är ju idag egentligen). Jag och älsklingen ska gå på bandy och sedan direkt hem till svärisarna på middag och mera släktträff :) Looking forward to it!

Natti natti bloggers!





Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin