Julveckan har startat!


Hejsan Svejsan alla tomtenissar! Nu är vi inne i ljuvliga julveckan, som jag tänker ta vara på så mycket jag bara kan! Den här veckan ska präglas utav mys, mys och mera mys! Kanske baka nåt mer julgodis? Köpa dom sista klapparna. Slå in alla klappar. Storstäda lägenheten. Kanske klä om julgranen (för att det är kul liksom... nej, men jag är inte nöjd med färgvalet. Sa ju det!!) och förhoppningsvis kunna njuta av underbart väder.

Det sista tror jag inte ens själv på. Men det kändes bra att skriva.
Jag.Vill.Verkligen.Ha.Massa.Snö.NU!!!!!

Om en timma ska jag iväg på ett möte. Måste ju faktiskt gå snart. Oh my... hinna äta innan oxå. Och locka håret. Shit. Efteråt ska jag gå en runda i något spår med mamma och hund. Där startar veckans första mys. Hörs senare darlings! Kommer ett tidsinställt videoklipp snart som ni måste se.



Började skissa lite igår helt random...



..... Va? Men hallå, det kunde faktiskt ha vart jag ;) Okej, det är en GRYM app som jag laddade hem igår. Like it a lot! Sök på "My Sketch".






Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin