Klappjakt!



Hej mina sötnosar! Idag stack vi ut på klappjakt :) Och vi lyckades iaf beta av hälften tror jag! Vi tar en repa till imorn på staden, hoppas pricka in resten. Något jag reflekterat över är att det blir svårare att själv önska sig saker ju äldre man blir... hmm.

Nyligen hemkomna från en mysig fika hos C&K och lilla L :) Nu ska jag ta tag i den underbara högen med disk... va fan? Varför sparar man sånt till en lördagskväll?! Jag kan iaf inte se det mer nu. Måste bort! Det är knepigt att vi som är 2 i hushållet kan samla ihop så mycket på 1 dag  Nåja, när det väl är gjort ska vi mysa med revben, ost, vitlöksbaguette och varsin öl. Jaaa, ni läste rätt. ÖL. Corona slinker faktiskt ner även här ;)



www.google.com






Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin