Mera adventsblommor








Egentligen hade jag riktig grönmossa in mind. Men jag vill inte ge mej ut i skog och mark och rycka upp smutsig mossa som relaterar till spindlar och annat tjafs i mitt hem. Näh! Så det fick bli köpemossa och dessutom vit. Men jag tror faktiskt att detta blev ännu bättre. Jag satte både hyacinten och amaryllisen i varsin hög glascylinder och sedan la jag mossan runtomkring krukan. Lite roligare och juligare än den vanliga hederliga krukan. Kommer bli riktigt fint när dessa slår ut. Speciellt amaryllisen på köksbordet!

Jag skulle kunna köpa hur mycket blommor som helst! Love them!




Ps. Jag håller på att designa om bloggen.
Har dock inte riktigt bestämt mej än för signaturen här över... headern tror jag iaf får stanna. Men sen ska ju allt annat ändras om färgmässigt. Ja, det hinns inte nu. To be continued.




Do your thing:
Postat av: sara

svar: jag hittade korgen i blomsteraffären när jag skulle köpa granen faktiskt. himla bra! :)


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin