Morgonpromenad i frostigt landskap



Hejsan svejsan på er! Idag startade jag dagen med en frisk vinterpromenad till kiropraktorn. Vi knäckte återigen lite ben och tog död på alla knutor jag har i axlar och nacke. Jag är en ganska smärttålig tjej, men alla som varit hos en kiropraktor vet att det gör SVINONT! Speciellt i nacken. Hahah, jag skulle aldrig få för mej att visa smärtan, istället ligger man där och håller det inom sig "Fan fan fan, är du klar snart eller?!" ;) Dock alltid lika skönt att gå därifrån och jag är evigt tacksam att faktiskt ha en kiro som vän :)

Nu tänker jag kura ihop mej i soffan och äta en sen frukost. Äggmackor och te! Mmmm! Senare i em ska jag gå en prommis med mamma och vovve. Måste ta vara på det här fina vädret!! See you later!




Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin