Noooooooooooooooo!!

(tidsinställt,
eftersom jag gör stan med min boyfriend.)



NEJ!! Finns det inga mer Vampire Diaries-avsnitt att ladda hem?! Vad är det här?? Uppehåll i USA? Va?! Hallå... Eller har det 10.e avsnittet av säsong 3 bara inte visats än så därför det inte finns på nätet?

Vad ska jag nu göra. Hahaha, fy fan. Pinsamt att jag sett drygt 50 avsnitt på typ en månad... Men den här serien är riktigt bra! Glad att jag ändå föll för frestelsen och började kolla ;) Hoppas dom gör en fjärde säsong oxå. Ja när jag sett resterande av tredje såklart. Undra om dom gör en Twilight av det hela och förvandlar Elena? På tal om Twilight, vill verkligen se Breaking Dawn igen! Där kan vi snacka om längtan efter fortsättningen..!



Jag är nog lite kär i Damon
Mmm mm m! Får man önska att dom blir ett par i serien eller? ;)
I always go for the bad one...  För man vet ju att han bryr sig innerst inne.


www.google.com



Do your thing:
Postat av: Fatma - JULKALENDER

Dagens lucka innehåller utlottning av valfri laptop skinn :)

Postat av: Camilla S

2011-12-16 @ 12:01:19
URL: http://camillassplace.blogg.se/
Postat av: Camilla S

Jag har bara sett nått avsnitt av Vampire diaries men det verkar vara en superbra serie så har önskat mig hela första och andra säsongen i julklapp :D man måste ju börja från början tycker jag :p

2011-12-16 @ 12:04:37
URL: http://camillassplace.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin