En sol som kysser min hud




Hej  Har vart ganska duktig på det här med att komma ur sängen i tid ett bra tag nu. Och dessutom har man haft lyxen att vakna med solens strålar i fejjan. Underbart♥ Däremot är det ganska torrt på energifronten. Jag går mest och drömmer mej bort på dagarna. Till sommaren. Man känner hur solen värmer en genom fönstret och vårkänslorna tar fart. Men när man slår upp ögonen och tittar ut är det vitt på altanen... Suck. Jaja, det är ju inte mars ens än. Men sena sommarkvällar är då fan oslagbara. Och extra otålig är man väl just i dessa tider då vi har en sommar med altan framför oss!! Ända sedan jag flyttade hemifrån har jag saknat just det. Att kunna sola när man vill! Inte behöva dela en liten gräsplätt med flera andra i samma hus... Det kommer bli många härliga vin och bärskvällar på den där altanen, det kan jag säga :D Mest av allt saknar man ju lite grönt såklart men man får ta små steg ;) Gräsmattan kommer i takt med hus  och andra vuxen grejer.


...i somras, Hunnebostrand♥, trots att det regnade en del var det sååå mysigt!
Både min mamma & pappa + min syster och hennes fästman var där samtidigt.





Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin