Familjemys♥



Godmorgon Sverige!
Jag steg upp halv sju imorses... halv sju! Men så fort man bara kommit upp ur sängen så inser man att det är en ganska bra idé att gå upp i tid faktiskt  Frukost och NLT-läsning med hjärtat innan han stack till jobbet. Sen dess har jag arbetat med framtiden ;) och nu är det snart dags för min mor att hämta upp mej. Vi ska till Skövde en snabbis och fika med min syster. Hederligt mor och dotter/syskon mys!  Tyvärr har jag känt mej lite halvdåsig sen igårkväll...  och idag slåss en rinnande näsa mot lite på-början-till-ont-i-halsen och nysattacker. Jag som aldrig blir sjuk annars! Fan va vek jag blivit...

När vi är påväg mot Skövde kanske jag skulle klura ut nån lämplig måltid tills ikväll. Vi äter tacos varannan fredag typ så något annat får de fan bli idag alltså  Skaldjur? Ja kanske. Det var ju faktiskt planen förra helgen men då blev det revben istället. Kunde inte motstå den underbara lukten inne på Hemköp :D Stans GODASTE revben, helt klart!! Senare ikväll ska vi ta några kalla med Madrid-borna som är hemma igen!! Take care sweeties!




Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin