Helt jävla otroligt!


Jag är fan fly förbannad just nu!
Var ute med min kisse på terassen nyss för att njuta av det fina vädret nu när all snö äntligen smält bort oxå. Men det visade sig att det fanns en liten present istället... för gissa vad som försvinner i snö men kommer fram i tö... 4 högar av hundbajs... HUNDBAJS!!

Jag anser att man är helt jävla dum i huvudet om man lämnar över en hyreslägenhet så..!!!!!

Dom som bodde här innan oss har alltså låtit sina hundar skita ute på altan.
Helt jävla otroligt att man kan mä att göra så när man bor i hyreslägenhet! men jag är ju inte förvånad egentligen med tanke på hur illa allt annat var här när vi flytta in så....




Och för att visa vad vi tycker om sånna människor har jag suttit ihop ett litet collage :)


Samtliga bilder kommer från
www.google.com
Thank you very much!







Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin