I'm doin the best I can



Idag sitter jag framför datorn och jobbar med ideér för framtiden. Den här kursen jag går, den håller på hela februari. Ska lämna in vad jag åstadkommit so far imorn via mejl. Sen till Skövde igen på tisdag. Det är mycket att tänka på, men oxå mycket roligt när man vet vad som komma skall...
Tänkte ta en paus  snart för att gå vidare på ett annat projekt... få ordning i våra garderober!
Visst, hyffsad koll bland kläderna. Men i dom andra har jag mest slängt in allt jag inte vet vart vi ska göra av i hopp om att de ska försvinna eller nåt. Highly unlikely.

Idag är det iaf väldigt fint väder ute. Bortsett från att det blåser storm! Närapå iaf ;)
Bästa scenariot vore om det både smälte bort och torkade upp på samma gång.

Handla, laga mat, diska, dammsuga... jaa, så äre.

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin