My ♥ belongs 2 u



Hej bloggen. Kurs i Skövde igår... ja ni vet hur det funkar these days. Lärorikt? Absolut. Men dessvärre satt jag och frös precis hela dan! Övertygad om att det var ovanligt kallt i rummet lät jag mej huttras, men väl hemma i lugnets trygga vrå dök plötsligt febern över mej och jag sov nog minst 12 timmar i natt. Säkert inget jag själv skulle vilja kalla sjuk, men ihärdigt nog för att inte få mej att lämna soffan idag. One Tree Hill, säsong 3 i all ära... men just nu vill jag bara ha en varm famn som håller om mej♥
 

Överraskningen till R var den här Minnas-tavlan jag beställde från
http://formeli.se.
Såå, en liten present till mej själv oxå kan man väl säga ;)

Våra speciella datum:
♥ 24 jan 2009 - våran första kyss
♥ 9 juni 2009 - blev vi officiellt ett par
♥ 9 aug och 24 okt 2009 - hämtade våra missar
♥ 25 jan 2010 - Thailand första gången ihop
♥ 9 juni 2010 - FÖRLOVNING!
♥ 3 dec 2010 - Flyttade till vår nya gemensamma lägenhet

Jag är jätte nöjd med den!!! Återstår bara att hitta den perfekta platsen, någonstans där inte det lilla satyget Soul kan putta ner den... ;)


Do your thing:
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

SVAR: Vad roligt att du är nöjd! : ) Skicka gärna en högupplöst bild till min mail när tavlan är på plats! : ) Stor Kram!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin