Sea World Believe - part 3 & 4



Godmorgon Sverige! Underbart härligt frostigt ute och solsken!!!!! Fast det frostiga hade jag lätt bytt ut iofs mot knoppar på träden och lite grönt i trädgårdarna. Jag och R har vart en snabbis i stan och handlat lite. Nu håller jag på att göra mina naglar fina. Jag sa ju att glitter-dustet är det bästa köp jag gjort... ja det är sant, men det är ett helvete att få bort det från naglarna när man ska byta färg ;) Sitter som bärget!!

Hur som helst, här kommer 3.e delen av Believe och jag postar den 4.e och sista direkt efter. Dessa underbara djur♥ man kan knappast få en bättre start på dagen. Ikväll kommer T&J hit på lite mat! :)







Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin