Cause we'll never be wrong together


God dag härliga FREDAG!!
Det är en underbar känsla i kroppen när helgen stundar! Extra mys-känslor i kroppen, alltid en liten fredagsfika men Aftonbladet och Klick! Tid att träffa sina vänner och det bästa av allt är att jag får ha R♥ runt mej 24 timmar om dygnet!

Ikväll ska min älsklingskock laga lite olika härligheter utav musslor! Jag har någon form av hatkärlek till musslor men tvekar inte på att det blir något supergott ;) Så idag kör vi på mysbiten. Och imorgon kommer vännerna in i bilden. Då ska vi på fest hos T&J Gissar på att söndagen alltså blir sådär härligt slapp som bara söndagar kan va!



Ps. Har kollat ca halva andra säsongen av Glee nu och både jag och min pojkvän är besvikna :( Vart är alla bra sånger och gåshud-framträdanden som i säsong 1?!



Men jag som är en serienörd, (alltid vart och kommer alltid vara ) har fått in R på Heroes nu istället... riktigt nöjd med den prestationen eftersom det är något jag jobbat på länge och just Hereos är en kanon serie!



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin