GOTT NYTT ÅR!


Och nyårsdagen, alternativt första dagen på nya året har gått i sann "jag orkar verkligen inte göra nåt"-anda. Vi började iaf dagen med frukost från Amigo med min syrra och hennes kille som sovit över. Sen efter det gjorde inte jag och Älskling många knop. Soffa + film + choklad + pepperoni (jaaa, bästa kombon!!) och massa vatten.

Gårkvällen blev fantastisk!! Vi startade kvällen med bubbel och sedan käkade vi 3-rätters, drack gott vin, spelade spel, tjötade, skålade in nya året framme på torget tillsammans med fyrverkerierna och efterfestade med Mario Kart innan alla tillslut däckade tryggt och skönt hemma i sina sängar. En riktigt bra Nyårsafton 2010! Det tror jag alla som var här skriver under på!



Vi hörs imorn alla glada och fina!
Nytt år, nya möjligheter....


Do your thing:
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

SVAR: Jag besvarar alla sådana frågor via mail : )


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin