Here we go again



Gokväll alla kära! Och här är jag igen 
Ibland har man så fullt upp att man varken har tid eller lust att blogga om det. Bara leva det♥
I lördags klev jag hand i hand med min älskade på bussen till Skövde. Vi bowlade i Arenan och käkade en makalöst god Thai/Orientalisk buffé på ett ställe jag redan glömt namnet på. Matkoma är ett ord alla 4 fick känna på efter den måltiden ;) Sen tog vi några glas ute och fortsatte hemåt med fler trevligheter innan vi stupade i säng. En riktigt rolig och efterlängtat kväll som blev mer än lyckad!

Vi kom hem runt halv tre-tiden igår och det är fair-game att säga att vi mest låg i soffan dom resterande kvarlevorna från den söndagen. Käkade pizza och skrattade till Solsidan!

Imorgon åker jag mot Skövde igen. Denna gång på egen hand...
Nu ska äntligen vårt nya projekt dras igång på allvar!! Och det är spännande!!



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin