Mer eller Mindre



Goddag! Det skulle inte vara fel om man någonstans inne i själen kunde känna att våren är på gång. Jag hörde visserligen fågelkvitter imorses men när man tittar sig runt... inte mycket till vår inte. Nog håller snön på att försvinna men vid det här laget vet man ju om att det lika gärna kan vara 1m när man vaknar imorgon.


Gjorde ett tappert försök att piggna till igår på Friskis&Svettis iaf och det funka bra.
När jag kom hem väntade min underbaring med kyckligsallad och en varm famn! ♥ Numera jobbar han mellan 8-17, och efter jobbet sticker han iväg till Körskolan för att plugga teori (så duktigt!!!) och det blir långa dagar innan vi ses :( Är van att han kommer hem vid 15...

Dock har jag installerat ett gammalt löjligt spel på datorn i brist på annat - Zoo Tycoon.
Jag gissar på att det håller mej sysselsatt iaf några dagar till ;)

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin