I'm lovin it!





Hej mina fina! Igår hade vi en riktig fikadag! Först var R's morbor med familj här på lite glass och kakor. Sen kom min äldsta vän F med sin man J hit på besök! Var längesen jag träffade henne och det var sååå mys att bara sitta ute på terassen och tjöta i nästan 3 timmar  Nu är det våran tur att åka och hälsa på dom i götet!

På kvällen gjorde jag min tennisdebut  Jag köpte mej ett rosa fint rack på Gekås och det visade sig funka riktigt bra. Tror till och med att R blev överraskad av min dolda talang... hahaha! Tyvärr hade vi världens dåligaste bollar så idag blir det raka vägen till affärn och köpa en bättre sort! Vi funderar faktiskt på att åka ut till slottet en sväng och kika oxå. Får passa på när vädret visar sig från sin bästa sida. Så nu får jag väl ta tag i mitt nyduschade hår så vi kommer iväg nån gång. Hej så länge!










Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin