Life




God eftermiddag... snart kväll  Hur kan dagarna bara flyga iväg sådär när man är ledig och gå riktigt långsamt när man jobbar? Not fair! Redan torsdag på första semesterveckan. Vi har börjat planera våra resor på allvar nu men det är inte helt lätt då vissa saker ändras... men vi ska nog få ihop nåt bra tillslut. Vi vet ju vart vi vill åka i princip men sen ska väder och vind falla oss i smaken med  inte helt lätt i vårt svenska land.

Denna dagen började vi med en fika på ett utav stadens torg. Mitt på torget faktiskt. Mitt gamla jobb  Och nu på eftermiddan har min mormor och morfar varit här på en fika. Nu ikväll har jag planer på att byta lite plats på gardiner osv... vi får se hur det blir. Maten står iaf på spisen och min mage skriiiiker utav hunger! Ser inte ut att spricka upp ikväll. Tyvärr. Men då får de bli tv-mys istället! Ha det bra hörrni!



www.google.com







Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin