Till mina bloggälskare!




Nu har jag äntligen vart inne på Bloglovin och fixat en länk så att ni som vill kan följa mej.
Hoppas inte det ska vara nåt strul. Isåfall får ni säga till  Jag använder mej inte utav Bloglovin själv för att följa bloggar, så jag är inte så insatt i hur det fungerar tyvärr. Ni hittar en mindre länk längst ner vid varje inlägg och en större inne på kommentera-fältet!


bloglovin





Idag är det otroligt deprimerande väder ute. Och det känns bara mer och mer som att det faktiskt är min lilla stad som det är fel på. Eller har ni där ute i övriga landet oxå REGN VARENDA JÄVLA DAG??!! 17 juli, men skulle man vakna ur en koma precis hade jag gissat på oktober... sorgligt. Vad som är ännu sorgligare är att man inte kan göra ett damn piss about it! Men.... idag behöver man ju iaf inte ha dåligt samvete för att man ligger inne i soffan och plöjer Greys. Alltid nåt positivt.

. . . . . . .

Ja, vi får avsluta så.









Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin