Flying high




Hej godingar!  Har haft fullt upp med allt och ingenting.
Igår var det studenttider och jag hade en kusin att fira! Förmiddagen gick åt till paketinslagning och städ av hemmet... jamen det fatta ni väl? Att jag inte skulle hinna beta av ens 2 saker på min lista sist  Kl 16:00 vare utspring vid skolan i vanlig "Vi har tagit studenten, fy fan vad vi är bra"-anda. Efteråt tog jag, R, syrran och E en kopp kaffe ute på terassen innan det var dags att bege sig mot Vinninga för lite firande av studenten.

Runt tio-snåret kom vi hem igen och då fanns det bara en sak på schemat: Soffan + Johan Falk. Ja, vi har laddat hem alla nu eftersom min källa hade fel i måndags om TV4... Vi såg National Target igår och när eftertexterna rulla så vare visst någon här som absolut helt och bestämt ville se en till. Jag, som har erfarenhet av sånt här sa ju förstås att det inte var en brilliant idé. Men han gav sig inte och visst tänkte jag...  Jag kan väl säga så mycket som att vi har halva den filmen kvar att se klart idag  Tur att man känner varandra♥ Haha!







Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin