Kristi himmel nåt... äh vi säger ledig dag!




Det är såååå skönt att vara ledig idag!!  Det enda som kunde vart bättre är att även jag hade vart ledig imorn. Precis som min sambo och alla våra vänner tydligen. Men jag är inte bitter.... Det är jag faktiskt inte. Jag slutar ju vid tre imorn och på måndag är det dessutom Nationaldagen så det blir långledigt iaf! ♥

T&J var här på förmiddagen. Pojkarna spelade tennis på planen precis utanför vår terass och vi tjejer tog en promenad. Sen kastade jag in en rabarberpaj i ugnen och så satt vi ute i blåsten (men oxå solen) och fikade. Hur mys som helst att bara göra sånna spontansaker.


Efteråt åkte jag och hjärtat in till stan en sväng för att uträtta ärenden. Skulle köpt jord och lite annan skit på Läcköblommor men det stängde mitt framför näsan på oss :(

Som tur var gick det bättre på leta-dynor-fronten... vi har nämligen köpt äntligen!!!  Tyvärr är det ju inte billigt med dynor nuförtiden så en 500-ring fattigare är man, men lite lyckligare oxå.




Vi svängde även in på Zoo och köpte 2 nya räkor som får ansluta sig till flocken.
Dessutom köpte vi 4 Guppys och det trodde jag aaaaldrig att vi skulle göra för dom har alltid varit min hatfisk! Usch, så små och stirriga och bara allmänt jobbiga. Men jaa, vad kan jag säga? Dom hade fått in jätte fina hanar med super snygga stjärtfenor så vi kunde inte motstå helt enkelt ;) Hahaha!


TREVLIG HELG!


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin