Midsommar 2011




Hej mina vänner! Jag skulle inte vilja skylla på bakfylla igår... det är faktiskt sant. Men nog var man lite sliten i kroppen efter Midsommaraftonen. Vi klev nog ur sängen vid halv ett typ  Det enda vettiga vi gjorde igår var när vi mötte upp T&J ocg E&H vid Roma och drog en kebab... som frukost... 16-ish. Hahaha, gud. Efteråt kom R's bror C och flickvän K hem på en kopp kaffe ute på terassen. Vi hade tur och fick lite sol på oss igår nämligen. Mycket trevligt!

Denna dagen har oxå börjat jävligt bra! Om jag får säga det själv. SOOOOOOOOOOOOOOL!! Den bästa känslan på länge infann sig när vi kunde sitta på täcket ute på terassen imorses och käka frukost  Men jag vet inte vart
dagen kommer att ta vägen. Börjar komma in lite stackmoln. Vi får se. Ingen idé att oroa sig för det nu. Bara njuta utav sommar och semester-känslan! Om en liten stund ska vi ut till Fillan. Min far ska se över bilen inför kommande besiktning.



Men jag skulle ju oxå berätta för er om Midsommar såklart  Det enda negativa med den dagen var det gråa utanför fönstret. Men hur vore livet med en jäkla massa klagande? Vi fokuserar på hur trevligt och roligt vi hade istället! T&J gjorde ett mycket bra jobb som värdpar!♥ Vi åt en härlig grill-middag med snaps och visor därtill. Jätte god kladdig efterrätt och så jordubbar o glass! Mmmm! Vi tjejer band kransar och killarna en midsommarstång. Sen lekte vi lekar och spelade kubb innan kvällen avslutades med mys kring soffbordet. En väldigt trevlig midsommar!
 







Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin