Tillbaka i (på) nätet




Hörrni, ibland behöver man bara hämta andan en kort stund.
Och det har jag gjort nu.

Det enda som fortfarande ligger och gnager är min oro över sommaren. Ska det verkligen vara regn och mulet varje dag nu? Ska de det?! Jag är en ordentlig väder-människa och min livsgnista bygger på solens energi. Om inte Sverige skärper sig snart så kapitulerar jag och emigrerar. 



Vi hade iaf en trevlig helg, regnet till trots. Lördagskvällen spenderade vi hemma hos svärisarna med god mat och trevligt sällis♥ Och i söndags köpte vi äntligen en sängstomme!! Kan ni fatta? ;) Hahah! Har letat som en galning på blocket efter en malm ni vet, dock utan resultat men nu fann vi en som vi är helnöjda med. Och till ett riktigt bra pris oxå :D

Och igår... ja vad gjorde jag igår? Jo jag var riktigt hurtig och följde med mamma och vovsing ut på en långpromenad! Tog oss upp till Råda. Vi och fästingarna... bläsch! Vi klarade oss precis från regnet iaf och det var skönt att komma ut i "skogen". När R slutat jobbet åkte vi dessutom till gymmet så nu har jag minsann fått min träning den här veckan ;)

Nä, nu ska jag fixa och dona lite i hemmet. Ikväll ska vi på ett möte igen... spännande!
Take care sweeties!









Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin