Time for a new era... again.



Gokväll kära ni♥ Idag har jag insett att ännu ett nytt kapitel är på väg. Från och med fredag har jag nämligen semester, innan nästa äventyr tar vid. Vad det nya äventyret är vill jag inte avslöja här än men det handlar självklart om ett arbete! Såklart är vårat eget företag fortfarande aktuellt men man måste ju ha något att göra tills dess. Det är ju en bit kvar om man säger så... Jag är inte den som sitter på arslet medans vattnet kokar upp.

Så imorgon är min sista dag på gymmet. Och ärligt talat så känns det skönt. Jag har insett att det enda sättet för att undvika att bli trampad på är att vara elak själv. Okej kanske inte elak men att vara den snälla tjejen som kör den ödmjuka vägen verkar inte funka. Trust me, I know. Dock tänker jag aldrig vika mej för den egoistiska sidan och bli någon jag inte är. Men kanske är det inte så fel att visa once in a while att man faktiskt inte tänker ta vilken skit som helst.





Imorgon äre oxå en annan dag... Våran 1-års dag som förlovade!
Och därför har vi tagit ledig på fredag för att fira och mysa riktigt ordentligt! ♥





Do your thing:
Postat av: Amanda Haraldsson

Svar: Okej tack så mycket! :D Det låter jättebra, så kommer nog bli så att jag åker iväg när det är dags! ;) Tack för att du orkat svara på alla mina frågor! :)


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin