Tisdagstankar




God middag mina kära bloggläsare!  Jag är hemma på lunch. Sen lunch. Jag hade ett viktigt mejl att skicka så därför fick det bli hemvistelse idag. Känns tämligen onödigt ibland att åka hem, tiden går ju så snabbt när man har rast... men på samma gång så äre riktigt förbannat skönt att åka hem oxå  Dock är jag djävulskt mätt just nu och motivationen till att styra cykeln tillbaka är lika med noll.


Det blev ingen korg med fika på en filt i det gröna igår. Men däremot en trevlig fika ute på terassen tillsammans med mina päron. Det duger oxå. Speciellt eftersom jag och hjärtat hade en super-duper mysig em/kväll sen efteråt! ♥ Idag ska vi ev träna efter jobb.... om vi orkar. Fast det kommer vi ju inte orka. Så lika bra att bara bestämma sig ändå. No matter what!

Nä nu måste jag tillbaka, vi hörs bunnies!





Do your thing:
Postat av: Amanda Haraldsson

Svar: Okejokej, det låter ju jättebra! :D Förlåt om ag frågar mycket, haha, men var det lätt för dig att få jobb som bartender sen efter kursen? (Om du sökte jobb som bartender dvs.).



Har tänkt åka på denhär kursen i Mallorca efter jag tagit studenten.. Verkar skitkul faktiskt! =)


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin