Cause 2morrow might be good 4 something



Ännu mera blask. Punkt. Finns inte så mycket mer att säga. Allt jag hoppas just nu är att vi vaknar till strålande solsken imorgon så man kan få den där perfekta fredagskänslan i kroppen och känna hopp igen. Är det för mycket begärt? Imorgon kommer förresten min sis hit. Båda våra pojkvänner ska ut med sina jobb. Då korkar vi upp flaskan och tjötar skit  Vi även ut och käka en bit mat. MYS!

Denna veckan har jag tagit en paus från allt och bara reflekterat över livet.
Ibland har man allt liggandes framför sig men den svåra biten är att sortera ut godbitarna och förverkliga dem.


Don't be afraid to make mistakes, to stumble and fall.
'Cause most of the time, the greatest rewards come from doing
the things that scare you the most.



♥Audi Q7 S-line


Do your thing:
Postat av: Stjärnan i boken!

Eller hur?! Värsta bästa planen! Jag citerar "komsi komsi"! Bokat då?! (I'm serious)



Men geeee diiig! Vadå duttar? Och var online? Du vet det dära on the line är schiiiiit stort, jag svär!

2011-03-10 @ 12:30:10

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin