En systerlig fredag




Hejsan svejsan! Igår kom äntligen helgen igen♥ Hade min syster här från klockan 13. Tog en sväng på stan och uträttade lite ärenden samt fikade. Båda våra pojkvänner var ute och svinade på kvällen med sina jobb så vi tog helt enkelt tillfället i akt och unnade oss en tjejkväll :) Vi drack vin, pratade om allt mellan himmel och jord och käkade en bit mat på Cafét i stan. Mysigt! Sen fick jag leda hem min sambo typ. Idag mår han som han förtjänar kan jag säga ;)

Så den här dagen har vi tagit det hyffsat lugnt än så länge. Om en timma ska vi hem till svärföräldrarna på middag! Det kommer bli mycket trevligt! Hörs imorn gullefjun!



bild från www.google.com


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin