Mars månad




Det var då ett jäkla väder!!!! Igår satt jag och missarna ute på altan och njöt av vårsolen. Idag ligger vi inne under täcket i soffan och gömmer oss för snön. Ja det snöar faktiskt här. Fruktansvärt opassande nu när man nästan kunde ana att våren var på väg. Jaha... På tal om igår, var tydligen både kvinnodag och semledag  Bra koll man har. Det hade dock min bättre hälft som både erbjöd sig att köpa en fettisbulle till mej fast han inte gillar det själv och dessutom kom hem med liljor♥ Min favoritblomma och min favoritkille



Den här dagen duger ju faktiskt inte till något. Jag har iaf precis målat och glittrat om mina naglar. Bränt en ny skiva med lite go musik som jag pysslar lite här hemma till. See you later hunnies!


 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin