Nu börjas det...






Det är fan inte klokt vad nyfiken han är på precis allt och alla!! Blir galen ibland. Vi kommer att få sätta upp nät eller nåt i det där hörnet annars har vi en katt mindre efter sommaren. Han skulle väl försvinna upp i granen och bygga sig ett bo.

Jag är glad iaf att solen valde att joina oss idag. Dom senaste dagarna med regn och snö har vart som en piss i halleluja-baljan. Inte acceptabelt. Jag tror jag ska ta med mej en kopp kaffe ut och Cosmo nu när jag återvänder. R har lovat en promenad när han kommer hem. I gengäld lovade jag att vi ska nyttja rabbatcheckarna från Sibylla ikväll. Och dessutom är ju TASTYN tillbaka på donkish nu!! Måste.ha.i.veckan. Det är vi rörande överrens om båda två

See you later hunnies!

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin