Synen av en katt som njuter






Och jag njöt jag med! Idag var det en sån där underbart vårig och anar-att-det-kommer-bli-sommar-iår-oxå-dag!! Helt fantastiskt! och jag ville verkligen inte gå in. Nu förbannar jag mej själv över att vi inte klev ut i himmelriket lite tidigare. Men faktum är att jag hade att göra med både tvätt och lite annat.

Soul tycker att det minst lika skönt som jag att känna frisk luft. Dock har den stora vres-lufsen fått för sig att man blir invalido med sele på, så han får alltid vara med de första 10 minuterna, sen finns det inget hopp kvar. Lika bra att släppa in honom. Hahah, stackars lilla fegis ;)

Nu kommer strax R hem!! Då ska han spela pingis med sina friends och jag ska gå en skön promenix med Tess! Ikväll är det världens bästa TV!! Halv åtta - Mästerkock - GREY'S ANATOMY!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - och en ny serie - Off the map (Grey's kollegor i Afrika?) Så du förstår ju själv vilken underbar onsdag det här är!!


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin