Dom säger att det är fredagen den 13.e




Fredagkväll och vi försöker pusta ut efter ett par hårda dagar.
Kroppen behöver vila. Den här helgen ska vi ägna åt varandra och att mysa så mycket vi kan♥ Vi startar med räkor och ost. Och så sista Scrubs-avsnittet. Någonsin. Helvete vad jag älskar den serien! Always have and always will. Kommer ihåg när jag satt i soffan hemma i Fillan med mamma brevid mej. Första avsnittet. Hon var uppgiven över att jag skulle följa ännu en serie ;) Jag tyckte den var lite konstig, men lovande. Och tur var väl det...



Ps. En utav två iPhone's har landat. Och det är inte min :(
Fy fan. Jag som så gärna ville ha den innan helgen!!! Ska åka till Heartmountain imorn iaf och kolla om den ligger där. Ibland går ju postens avier med snigelfart...


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin