God morgon bloggvärlden! Här sitter jag i ...

dsc06775 (MMS)

God morgon bloggvärlden! Här sitter jag i min bil utanför hjertbergs kl åtta på morgonen. Fullt normalt. Jag ska in och handla ett par saker innan jobb. Har precis lämnat av älsklingen på sitt jobb. Det är mys att börja och sluta samtidigt ändå =) Fast jag saknar honom redan massor! Vilket inte kan va helt sunt eftersom vi sågs för 10 min sen... Men är man kär så är man! I em väntar tvättstugan på mej. Wihoo... Jag tar med andra ord tillbaka alla gånger jag sagt att det är mysigt och rogivande att tvätta. Eller nej, jag ändrar mej bara. Det är mys när man har TID! Men så som det ser ut hemma hos oss nu... Ja, jag känner för att viga kvällen åt städning. Passar bra då sambon ska ut och spela golf med grabbarna! Jaha, nu kom det en X3.a och parkera brevid mej oxå. Kul. Livet är fan inte rättvist alltså.


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin