God Morgon Världen!




07:36 -

Ja god morgon. (Med inte lika entusiastisk ton som i rubriken...) Plötsligt kom en våg av saknad av mina härliga långa "sovmornar" i sängen. Hmm... Idag var det ingen lek att ta sig upp kan jag säga. Dessutom kunde jag inte mya dom där extra minuterna med älsklingen heller, för han lämnade sängen redan kl 06. Han ska nämligen åka på jobbresa till Uppsala över dagen. Undra varför det känns som att jag kommer sakan honom extra mycket idag bara för det? ♥

Jag börjar bli trött på att man inte hinner göra  n å g o n t i n g  när man komme rhem från jobbet. Laga mat, äta maten, byta vatten i akvariet, titta på DH och klippa karln... sen är det dags att slänga sig i sängen. Gnager i kroppen när man har viktiga saker att ta hand om.

Nåja, vi hörs!





Låt fredag eftermiddag och helgen komma snabbt!! PLEASE!!?!
Då ska vi bara rå om varann ♥


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin