Och så kom helgen!



Äntligen FREDAG och vinflaskan kan korkas upp
Det är ingen dålig känsla man har i kroppen när det är dags att checka ut för veckan och ta helg! Den här helgen ska jag bara njuta och ta vara på livet♥ Det låter som en bra plan iaf och jag hoppas jag följföljer den






Ikväll har vi laddat upp för TACOS-MYS!! Och en bra film. Har inte bestämt vilken än dock, men kan väl erkänna att det ligger några i facket för nedladdning. Och även ett rykande färskt Glee-avsnitt...

Imorn ska vi fram på staden och göra lite ärenden. Även kika en match eller två på klassfotbollen. Kvällstid ska sambon hem till bror och supporta sitt favorit-fotbollslag i Premier Leauge-finalen... eller? Visst vare så? Äh, jag kan inget om fotboll! Jag och barna har inte bestämt vad vi ska göra. Kanske blir det bara massa mys vi 3♥

Hur som helst, ha en fin helg hörrni!

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin