On my lunch-break!




Hej på er blogg-readers  Hemma en snabbis på lunchen och käkar med skruttarna som myser och har sig hela dagarna :) Nu är jag så jävla mätt! Aaah, fattar inte varför man inte kan sluta äta i tid liksom

Och dessutom ska man behöva bli så jäkla förbannad på köpet när man kommer hem så att det ryker ur öronen. Ja typ faktiskt. Tydligen är våra grannar ett gäng nötter som antingen:

A: inte fattar bättre  
B: har en allvarlig synskada   eller
C: är så jäkla egoistiska så dom skiter i att deras bil tar upp minst 2 platser på parkeringen.

Fy fan, sånt är så jävla otroligt irriterande! Jag tänker fan inte ha min bil ute på gatan för att dom parkerar som arslen!!




Nu måste jag tillbaka till jobbet oxå.



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin