Sommarvind

Hej på er mina vänner! Sitter vid vattnet och njuter av vädret på min lunchrast! Hur härliga vindar som helst och vi är alla lyckliga över att värmen äntligen är tillbaka! Frågan är om den är här för att stanna den här gången?? Igår träffade jag min gamla peep mikaela över några glas på cafet i stan :) mycket trevligt att se den tjejen igen och det bästa av allt är att det var som vi sågs förra veckan... Gammal vänskap rostar aldrig ;) Det blir tyvärr en aningens tråkiga inlägg när jag skriver från min iphone. Jag vet nämligen inte hur man lägger in bilder... Varken nya eller tagna ur arkivet. Bää på det. Take café så hörs vi hörrni!

Do your thing:
Postat av: Amanda Haraldsson

Hejsan! Jag undrar hur du blev bartender? Vad har du gått för utbildning osv? :D Du kan svara i min blogg! :)


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin