The day has come!!




(tidsinställt inlägg)


Vi har kidnappat min syster och nu väntar en lång och härlig dag med MÖHIPPA!!  Det har inte vart helt lätt att få ihop planeringen kan jag lova er. Men jag har agerat utifrån min systers intressen och jag tror att dagen kommer bli helt perfekt! Efter kidnappningen på torget i Lidköping åker vi mot Kronocampingens relax. Där ska vi äta och dricka och bada bubbelbad och bara mysa med den blivande bruden. Sen åker vi till Skövde, (brudens bostadsort). Här kommer hon få göra diverse "pinsamheter" som ändå hör en möhippa till. Vi har naturligtvis mycket F E S T på schemat idag, och förutom detta har vi 2 saker till som är spikade schema-mässigt. 19.30 ska vi till arenan och spela bowling på O'Learys! Därefter går vi mot Mangos där ett bord väntar på oss. Blir god mat och dryck... Vi får se när jag trillar in genom dörren i natt. Som tur är, är min kära pojke på brudgummens svensexa, oxå i detta nu. Så vi kan allt ligga i sängen heeeeela dan imorn om vi vill med gott samvete!

Jag ÄLSKAR min syster och önskar henne en minnesvärd dag ♥
Vi hörs!



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin